Kızlar 22+3’m hamileliğimi bilmiyordum 5 haftalıkkeb tetanoz aşısı oldum işe başlarken. Tek doz olarak. Hamileliği öğrendim sağlık ocağında ki ebeye sordum hamileliğinde gerek yok ikinci doz da ağır gelir okul zamanından da var dedi yapılmayacak dedi. Sizce normal mi ?