MerveKzy Symatlsk Amin cümlemize inşallah biran önce aylar su gibi akıp geçsinde sağlıkla kavuşalım bebeklerimize🤲🏻
Merve002 21+0 ’dan selamlar sevgiler 😍ben 19 haftalıkken 245 gram denildi şuan bilmiyorum tetanoz aşısı olmadim daha doktor sağlık ocağında olacaksın dedi oraya gidince hiç bir şey gerekmesen yapılıyor mu bide sağlık ocağında kiloya falan da bakılıyor mu acaba ilk gebelik tecrübesiziz yardımınıza ihtiyacım var 🤗🤗🤗
Eda-kmrcu Merve002 saglık ocagına gittim ilaç yazdırmak için direk benı odaya alıp aşı yaptılar ne oluyor yaa dedım
Symatlsk Eda-kmrcu bebeğimde idrar birikmesi varmış kızım olacak Allahın izni ile 22 haftalığız inşallah geçici bir durumdur dua edin banada çok 🙏
Merve002 Eda-kmrcu yaaa yani doktor oraya bir bilgi falan atmak zorunda değil yani inşallah.benim de öyle olur ya şuana kadar düzgün bir doktora rast gelemedik maalesef 😑😶😔😓😒
Hayalim_s Symatlsk 23+5 iz hamileliğim basımdan beri hiçbi belirti yaşamadım çok rahat geçti 4 kilo aldım göbeğim çok az çıktı hareketlerini tam anlamıyla hissedemedim daha😀🥰
Sehermahsum7321 Hayalim_s Aynıyız bende de hiç belirti yk ama 7.8 kilo aldım benek hareketleri fazla yk
burjoosphere Bizde 21 haftalık olduk oğlumla arada sancım oluyor birazda bel ağrısı ama meleklerimiz sağlıklı olsun sağlıkla doğsunlar yeter💙🧿
bsr0557 22+4 olduk hareketlenmeler arttı, bazen midemde rahatsızlık hissediyorum, kramplarda oluyor belim ve bacağımda ama genel olarak iyiyiz çok şükür 😊
Zynpasln Bebek-geliyor bende de plasenta Pravia var eşi assagiydaymis, sürekli yatıyorum, progestan kullanıyorum şimdi
Bebek-geliyor Zynpasln kaçıncı haftadasınız ben gebelik başından beri progestan kullanıyorum. Rahim ağzında kısalık da var 🤷♀️
BURCUNURr 9 haftalık gebeyim bebeğin kesesi var ama kendisini daha göremedik 😔 siz bebeğinizi kaçıncı haftada gördünüz doktorumuz geç döllenme olabilir dedi yatın doktora gidicem dualarınızı bekliyorum ❤️❤️❤️❤️
Ela_85 22+1 oldum ben de ilk gebeliğim aşırı rahattı ama bunda sürekli bikini bölgem acıyor eklem yerlerim yürürken acı veriyor ve çabuk yoruluyorum:( 20+4 ‘te kontrolüm vardı 430 gram demişti kaç olmu bilmiyorum şu an haftada 100 gr alır mı acaba?
Ebruelif72 Ela_85 benim de aynen ikinci gebelik ilki çok rahat bısey anlamadım bunda vajina da ağrı oluyor gece uyurken dönünce filan işkence bacak arası ağrıyor yine
Bsrbsn Symatlsk 23+3 deyim bebekte bir sıkıntı yok Allah’a şükür fakat bende böbrek büyümesi var böbrek ağrısı çekiyorum dualarınızı beklerim 😥
MerveKzy Bsrbsn Bende idrar yolu enfeksiyonu oldum bir tane şase toz ilaç kullandım ama sanki çok da fayda etmedi hala böbreklerimde sırtımda çok ağrı var Rabbim hepimize şifa versin🤲🏻
Bsrbsn MerveKzy aminnnn bende de enfeksiyon var böbrekler neden oluyormuş böbreklerinize baktırsanızı tavsiye ederim çünkü büyümesi bizim için tehlikeli
kbrMEVA Symatlsk bugün 23 haftalik olduk ve kızım olacak evet ikinci kez kız annesi olacağım millet sizin cinsiyet ler ne belli mi
Bircanderin 24+4 her geçen gün karnım şişiyor bu ayda bu kadar büyümesi beni şaşırtıyor hem mutlu ediyor bol bol aniden WC gitme isteği ile boğuşuyorum aniden geliyor koştur koştur wc gidiyorum ama o iyi olsun da herseye katlanırız 💙💙💙💙
Seherkaraca Bircanderin ay aynı ben canım. Her geçen gün göbeğim büyüyor sanki 😀 kocaman olduk 23+3 daha
aslihancvk Symatlsk ilk üç aydan sonra artık bol yürüyüşlü bol acikmali geçiyor 22+4 bugün 3 kilo almışım umarım çok almam 😀😂🤲