Bilge1234 gokceerdemm benimde 5 Eylül en son günüm şuan 6 haftalık hamileyim 4.haftada Ultrasonda Gördük çok şükür 🤲🤲🌺
tazeaane Bilge1234 benimde 6 Eylül kesemizi gördük ama ultrasona 2 hafta sonra çağırdı doktor şimdi daha bebek belli olmaz dedi 🤦♀️
Bilge1234 Tugcemhc38 hayırlı uğurlu olsun benimde normalde ayın 21 ine gidip kalp atışını duyacaktık biraz rahatsızlanınca ben 2 gün önce gittik kontrole çok şükür bebekte birşey yok kalp atışınıda duyduk şükürler olsun 🌺🌺🤗🤗🤲
gokceerdemm Cigdem1109 Ayhh masAllah kuzum benim çok şükür ❣🤰🏻Pazartesi bende gideceğim güzel haberler alayim insAllah dua et bizede canım 🙏🏻🥰
Bilge1234 tazeaane ben 4 haftalıkken baktı keseyi gördük rahme yerleşmiş bebk nokta kadar 2 gün önce gittim rahatsızlandım diye o zmanda çok şükür kalp atışını da duyduk belli olmuyor bazılarında erken bazılarında geç görülebiliyormuş