glshhkrc aeh benimde 8 eylül şuan 5+5 keseyi görebildik ama bebeği henüz göremedik inşallah görebiliriz 🤲🏼 Sen gördünmü canım
Busramom54 Deletedmom423 benim de kasık ağrım var önümüzdeki perşembe doktora gideceğim inşallah. Gittiğimde sormayı düşünüyorum. Geçti mi sizin acaba
Busramom54 Deletedmom423 bugün bir arkadasım daha söyledi kasık ağrısı olduğunu. Yine de ilk doktor kontrolünde sormanı tavsiye ederim.
Ncmtntuuba Erinroz ay içinde ilişki günü belli olmadığı in son adet tarihi baz alınıyor. Ayın sonund yada başknda gebe kalmış olabilirsiniz diye