aeh Zeyne_yusuf0142 ben klomen+ovitralle ile hamile kaldım, ovitrallenin 12. gğn negatif 14. gün pozitifi gördüm. Adetime 4 gün kalaydı sanırım. İlk gebeliğimde 10 gün gecikince görmüştüm geç döllenmeydi belki sizinde öyledir
Hayatmucizelerledolu aeh keseyi gorduk canm cok sukur ama kalp atisi ve bebek icinde yoktu iki gundurde kahverengi lekelenmem var
Hayatmucizelerledolu aeh ins canm hepimiz gorelim kalp atislarini duyup saglikla kucagimiza alalim ins
aeh Zeyne_yusuf0142 bende de düzensizlikler var ama siz baya geç öğrenmişsinşz. İnşallah yine bebiştir gecikmenin sebebi , Allah hayırlısını versin🌸
esraaa86 Deletedmom423 evet erkn gblkte de normal test de çıktı fakat betam yükselmyr kimyasal gçryrm
Nrgsalp gokceerdemm benimde 15 eylül 4 hafta 4 günlük 🙂hesap doğru canım hamilelik son adet tarihinin ilk gününden hesaplanıyor. Tabi yeni yumurtalık oluşumu hamilelik başlangıcı
Busramom54 Birmelekannesi17 benimde 12 eylül. 😊 önümüzdeki hafta perşembe keseyi görmeye gideceğiz inşallah hayırlı haberler alırız. Siz ne zaman göreceksiniz bir şey söyledi mi doktorunuz?