Papatya-00 esraaa86 benim yumurtlamam çok erken oldu ovülasyonla takip ettim regl başlangıc tarihim 14 eylül yumurtlama 23 eylülde oldu normal şartlara göre baya erken oldu yani
Papatya-00 esraaa86 evet yumurtlama geç olmuş sizin bana göre. betada inşallah güzelce yükselir herşey gönlümüzce olur inşallah ☺️
03Sinem03 Erinroz adet bitiminden sonraki 2 hafta boyunca zaten hamilelik olurmus 3. Hafta iliski olup yumurta ve sperm bulusunca bebek olusmaya başlarmış bir yerde dinlemistim her kadin adet bitiminde hamile olmaya hazir yeterke zamninda sperm ile bulussun diye
aeh Zeyne_yusuf0142 Evet hamileyim keseyi yarın görcez Allah izin verirse , siz daha önce test yapmadınız mı
1605 Benim 28 agustos biz 7 hafta olduk haftaya gidicem muaneye kalp atışını duyucam insallah kese gordum 6+5 ti gordugumde ama kalp atisini duyamadik inşallah yalancı gebelik degildir
aeh 1605 ilk gebeliğimde kalbini 7. haftadan sonra vajinal ultrasonla duymuştum , hemen duymazsanız endişe etmeyin
Hafizimm 1605 benim de 23 ağustos arkadaşım. Bir doktor 6+3 de duyamadı kalp atışını kürtaj dedi bana ben başka doktora gittim bebek ve kese vardı ve 5 haftalık daha duyulmaz dedi 1 hafta sonraya çağırdı. Sana kürtaj vs dedi mi doktor?
aeh Zeyne_yusuf0142 ben klomen+ovitralle ile hamile kaldım, ovitrallenin 12. gğn negatif 14. gün pozitifi gördüm. Adetime 4 gün kalaydı sanırım. İlk gebeliğimde 10 gün gecikince görmüştüm geç döllenmeydi belki sizinde öyledir
Hafizimm 03Sinem03 ama anlamadım ben doktor 5 haftalık dedi pzrt günü haftaya gel dedi. Diğer doktora göre de şuan kürtaj olmuştum ben beklemek istedim, hemen duyulmayabilir sonuçta ya da geç döllenme olabilir değil mi canım ?
Busramom54 Birmelekannesi17 benimde 12 eylül. 😊 önümüzdeki hafta perşembe keseyi görmeye gideceğiz inşallah hayırlı haberler alırız. Siz ne zaman göreceksiniz bir şey söyledi mi doktorunuz?