Purpura26 Birgul Bir kaç farklı şey var ama test yaptım dün negatif çıktı artık hayırlısı. Teşekkür ederim 🥰
Sevgi62 Purpura26 testte hemen çıkmıyor ki bende adetimden 3gün falan önce denemiştim negatif çıktı adet günüm gecikince tekrar denedim pozitif çıktı 😁 inşallah seninki de aynı olur 🙏🙏🙏
Sabazzumre Purpura26 aslında haklısınız fakat insan yapmayada korkuyor ALLAHIM isteyen herkese sağlıklı hayırlı evlatlar nasip etsin inşallah canım
Mere Ben 8 haftalik hamileyim haka regli gunumde o agrilari hissediyorum ve hatta bel agrisini daha cok umudunu kaybetme
Akg Purpura26 hatta hamileliğin kan testi ile kesinleştikten sonra bile bikaç gün adet sancısı yaşadım. Ama adet olmadım. Yerleşme sancıları imiş
Purpura26 Akg Inşallah öyledir ya kendimi çok hazırlamıştım. Eşimde rüyasında gördü falan ne biliyim 😊
Busra-28 Purpura26 canım bende adetime ili gün kala normal adet sancısı gibi oldu ara ara devam etti gün içinde ta ki adetim 4 gün geçene kadar test yaptım pozitif çıktı 🌸
Purpura26 Busra-28 İnşallah öyledir yaa belirtiler aynı adet belirtisi çünkü sadece göğüslerim şiş değil ama ağrıyor
Purpura26 Happykariner İnşallah vardır ya gerçekten öyle. Bugun e-bebeğin önünden geçtik. Diyorum bir gün sana gelicem 😃