Purpura26 yumurtlama günü genelde hasta olduktan 14 ya da 15. Gün olur ve en doğurgan dönem o 1 haftadır. Bende ilk denememde olmadı hastalandım ama ikinci denemede doğurganlık haftamı takip ettim o 1 hafta içinde hamile kaldım tabi emin değildim ve hastalanma tarihim geldiğinde kesin olucam dedim kasıklarım sırtım ki benm çok zor geçer o dönemlerim ilaçsız atlatamam böyle bi şüphem olduğu için ilaçta alamadım her gün sabah uyandığımda kesin hastalandım dedm ve 5 gün üstünden geçince test yaptım pozitifti ♥️ Sanada önerim doğurganlık dönemini takip et canm inşallah hayırlısıyla Allah sanada nasip eder 🤲