Purpura26 canım ben ilk gebeliğim de aynı belirtileri yaşadım 1 gün gecikmeyle test yaptm silik çizgi çıktı kan falan verdm pozitifti. Hamile olduğumu öğrendim ama aynı adet belirtileri vardı.her tuvalete gittiğimde korkardım. Bebeğin yerleşme süreci olduğundan ağrı ve sancı yapabiliyor. İnşallah senin ki de iylediry🥰😍🤗