Esraaelisa1 Gzdeulukuzey123-- benimde Karnım sivri herkes oğlan mı falan diyor ama kız detaylı ultrasona da girdik mesela ☺️
Gzdeulukuzey123-- Esraaelisa1 kaç haftaliksin cnm birde kaçıncı hamileliğin hiç sorma benimde top gibi duruyor bakalım bizimki nolcak 🙈
Gzdeulukuzey123-- S-r-p bizde de eşim çok istiyor bir kızı olsun diye ins rabbim bize de nasip eder cnm yaaa çok heyecanlıyım ayrıntılıya kadar
Esraaelisa1 Gzdeulukuzey123-- ilk gebeliğim 5.aydan sonra karnım çıkmaya başladı şuan 36+4 olduk beni görende öyle diyor bende dedim kızlar da sivri olabiliyor ayrıca arkadan falan da kilo aldım onu hiç görmüyorlar 😂🥰
Piremses Gzdeulukuzey123-- benim 34+3 haftada canım. Daha 12.haftada eşim dr a sormuştu cinsiyetini çok merak ettiğinden. Doktorda sallamasyon olur şimdi ama kız gibi dedi. 15.haftada baktığında kız dedi
Erdeminannesi0219 Gzdeulukuzey123-- benim oğlumda da kızımda da karnım top gibi 😂 şimdi kızıma hamileyim gören erkek mi diyor ki şuan 34. Haftadayım değişmesi imkansız 😂
Gzdeulukuzey123-- Erdeminannesi0219 benimde oğlumda ilk hamileligimde top gibiydi şimdi de öyle herkes ilk hamileligine çok benziyor karnın erkek diyor siz kaçıncı haftada öğrendiniz cinsiyeti
Erdeminannesi0219 Gzdeulukuzey123-- 12.haftada öğrendik %100 kız dedi doktorumuz hiç değişmedi tahmini 🙂