Erdeminannesi0219 Gzdeulukuzey123-- 12.haftada öğrendik %100 kız dedi doktorumuz hiç değişmedi tahmini 🙂
Gzdeulukuzey123-- Erdeminannesi0219 ayyy ins darısı bana yaa peki ilk hamileliginden degisikmi bu hamileliğin cnm
Erdeminannesi0219 Gzdeulukuzey123-- yok herşey aynı gayet rahat bi hamilelik geçirdim kızımda da ne bulantı ne başka bişey. Tek fark daha az kilo aldım. Oğlumda tecrübesizdim çok yedim 20 kilo aldım şimdi kızımda 7 kilo aldım 34 haftalığım.
Mondlicht Gzdeulukuzey123-- karnım sivirydi herkes erkek diyordu ki kız olduğunu bildiği halde 3 doktorla görüştüm hepsi kız dediği halde. Kızım oldu şükürrr
Fxfx Gzdeulukuzey123-- ilk cocuğum erkek karnım sivriydi.. İkinci çocuğun kız karnım sivriydi😅🤭 3.cocuğum kız karnım yine sivri hatta herkes erkek mi diyor ama kız😉😉 karnınızın sekli bebek cinsiyetinden değil sizin vücut yapınızdan kaynaklı..
Gzdeulukuzey123-- Fxfx anladım canım peki kiz da hamileliğin degisikmiydi hareketlerini nerde hissettin
zepbjk Gzdeulukuzey123-- Hurafe bunlar. Yüzde 50 şansın var zaten biri gelir aa evet öyleymiş dersin öbürğ olur aa yalan bunlar 😃
Fxfx Gzdeulukuzey123-- nerede hareket ettiler hiç hatırlamıyorum şimdikini bile🤭 ama hamilekillerim farklı geçti evet.. Oğlumda bulantılarım daha geç başlamıştı.. Kızlarımda 5.haftada başladı ve kızlarda daha uzun sürdü