babysevgi 36dan merhaba kızlar devlette hiç doktoruna normal doğum öncesi tahilleri soran var mı mesela vajinada mantar ,enfeksiyon bunları araştırıyorlar mı acaba bebeğe geçme riski de varmış siğili olan da sanırım normal doğum yapamıyormuş sizin bildikleriniz neleer bu konu hakkında