Kdrmira babysevgi aaaa cok gecmis olsun neyden acabaaa yaaa dikkat et sen son aylarda bulanti erken dogumu tetiklermi acaba hani istifra falan edersen
Kdrmira babysevgi him.benimde 3.sezaryanim.olacak.yok ben birgun kaldim her iki kizimda insallah sag salim cikariz bundada hani covid 19 sebebinden hastanede kalmak saglikli deil bence ya heemen bizi salmalari daha ii ama bakalim.neler beklior bizi
babysevgi Kdrmira hadi ya :/ bnm arkadasm doğum yaptığı gn bide ertesi gn kaldı cıktı akşamına doğru 1 gece 2 gün
Prenses58 34+3 ten merabalar benimde bu aralar karında sertleşme oluyo bebek bir yere toplanıyo canımı yakıyo inşallah normaldir yaşayanınız var mı
babysevgi Prenses58 bnmde oluyor cnm dün hiç uyutmadı bu sebeplerden . Gece 3 de kalktm kalkıs o kalkıs
Zerin1234 Prenses58 benim 26 hatadan beri var 34+5 olduk hala da sertleşiyor aşırı canım ağrıyor ama normalmiş dinlemek fazla ayakta kalmamak gerekiyor