cideee Beyzabzc bende de siğil var mecburi sezeryan ama devlet teki dr lerin genelde normal diyor bende risk göze alamadım sezeryan olacağım. 36+6 yım 37+0 da bebiş geliyor inşallah:)
Edtu94- babysevgi o nasıl oluyor ben hala anlmadim cnm . Mesela ben 33+3um 33 hafta doldu 34 dü mü dolduruyorum? Hiç anlayamadim
babysevgi Bonnusimo güzeldi içimiz cok rahatladı cok şükür☺️ Tşk ederim unutmadığınız için 🌸 hrşeyi yolundaymıs