SKelebek 36+1 olduk şimdiye kadar su gibi akan zaman şimdi geçmek bilmiyor. 2 kasıma planlı sezaryen ayarladık. eğer kendiliğinden gelmezse arada yoklayan sancılarım oluyor 🤗
merve90 minikmucizem1_ hamileliğim 5.haftasından beri idrar yolu enfeksiyonu bi başladı sürekli enfeksiyon böbreğim büyüdü çalışmaz hale geldi doktor hatası yüzünden stent çok geç takıldığı için çok böbrek ağrım oldu sürekli morfin atılıyodum ama geçmiosu ağrıdan arrık suyu. Azaldığı için doğum yaptım 36da
Sibelsncar babysevgi bu gün kontrolüm vardı doktor ve hastane değişikliği yaptım 2300 dedi az gibi sanki ama normal dedi doktorum 35 4 bana göre ama doktor Kasım ilk haftası 38 de çatı muaynesi yapicak ve 20 sine kadar beklerim dedi
merve90 Ozgecetindag yok cnm girmedi. küveze çok şükür ciğer geliştiricide yapmışlardı şimdi 2.ciye hamileyim 25.haftadan beri erken doğum riskim var rahimim incelmiş hayattaki şansım😂 ilk kızımı 10 yıl sonra 3.tüp bebekle kucağıma aldım 2.cisi olöaz diye korunmadık hayatımızın şokunu yaşadık
Kdrmira 35+6 pazartrsi gun veerecek doktorum insalllah agirlastim baya iki kucuk kizim var onlarlada baya yorucu oluyor 3.kizim geliyor bebisimin kilosu 2900 bakalim hangi gunu verir bize doktorumuz
Kdrmira babysevgi ya ben normalde cok yemeyi seven birisiyim birde hamile olunca hic tutamiyorum.kendimi hele.bu aralar deli gibi istahim acilmiss.. nie bilmiorum
Kdrmira Kiloyu takmayin kafaniza o kadar saglikli olsunlarda bebisler Coronadan dolayi 2 gun mu kalacaz hastanede bilgisi.olan varmi
Kdrmira babysevgi bilmiyorum cevremde hep duyuyorum 2 gun tutuyorlarmis sezaryan olanlar ozellikle diorlar
Kdrmira babysevgi him.benimde 3.sezaryanim.olacak.yok ben birgun kaldim her iki kizimda insallah sag salim cikariz bundada hani covid 19 sebebinden hastanede kalmak saglikli deil bence ya heemen bizi salmalari daha ii ama bakalim.neler beklior bizi