Prensees iki oglum var bunun kız olmasını saglıklı hayırlı evlat olmasını istedim hep rabbimden 🤲 şuan 13 haftalık gebeyim 12. Haftada doktor kıza benziyor ama 4 hafta sonra daha net konuşuruz dedi heyecanla bekliyorum sağlıkla gelsinde kuzucuk rabbim ne yazmışsa o 🤗🤗