busbus35 Tugbakmsl ozelde bakildiysan sorun yasicagini sanmam kuzum benim hep cinsiyet kız diyen devletteki doktordu 😁
Cancazim Banada bakarmisinz 18 03 1991 son adet 5 haziran. Bana da hep kız çıkıyor ilk çocuğum da kız ikisi de tutuyor ama eksi bir artk iki falan yapmadan yaptm 🤭😁