Merhaba bende burda bekliyim 😂 yarın 37 oluyoruz da şöyle bişey söylicem gündüzleri benim sürekli kasılmalar oluyo çok sert oluyo karnım mesela onun dışında şu an bel ağrım var ilk bebeğim oldugu için tecrübesizim normal mi acaba gelmeye mi hazırlanıyor aramızda tecrubeli anne varsa fikir almak isterim😊