U-aksy Kizlar ne nişan ne su ne bi belirti hic bişey yokkk vee ben artik doğurmak istiyorummmmmm totem olsunnnnn buda burdaa 😂
Rabia95 U-aksy bişeyler yapıyor musun? Masaj, pilates topu yürüyüş falan. Ben 36. haftadayım doktor başla dedi. Ama sanki başlarsam hemen doğururmuşum gibi hissediyorum 😂 o yüzden başlayamıyorum bi de benim ki kanalda zaten 🙄
U-aksy ebru-33 Aksamlari arada oluyor . Arada belime agri giriyor amaaa yalanci 5 10 dkkya sancidan eser kalmiyor 😂
Prensesannesiesma 36+3 deyiz bizde kızım la herşeyi hazır onu bekliyoruz 😂bakalım sağ salim gelirler inşallah 🙏 2700 gr olmuş kızım artık ben de doğtmal istiyorum bakalım
Piremses Bişeyi merak ediyorum neden 38.haftada doğum istiyorsunuz ki. Anne karnında durması onun için daha sağlıklı değil mi. Yani bilmediğimden soruyorum
U-aksy Piremses 37 38 ve ilerisi normal doğum icin uygun olan zamanlar. Ben ilk ogluma 40 haftada dogum yaptim acil doguma alindim yer darligi yüzünden kalp atis ritmi düşmüş evet anne karninda durmasi iyede benm nacizane görüşüm he 38 hafta he 40 hafta alicagi 200 300 gram yani cok fark etmiyor.
Ececik89 Piremses canım çünkü bebek o kadar büyüyor ki bu beden ikimiz için çok küçük olmaya başlıyor. Yatarken nefes alınmıyor artık, hareket edilmiyor bi an evvel çıksın istiyorsunuz😊
U-aksy Rabia95 doktora basla dediyse basla bence demekki dogsada bi problem görmüyor bide yapinca hemen olmuyorki ben 37 haftamda basladim. Yuruyus sicak su sguat merdicen in cik iliski ve surekli aktifim hc te durmam yerimde ama tık yokkk 🤦🏼♀️🤦🏼♀️
Kbrydgd U-aksy 40+2 ne gelen var ne giden . Nazlı çıktı benim kız 😁 38+3 te başladım post açmaya 2 hafta oldu belirti bile yok 😁
U-aksy Kbrydgd Ay korkutma beni 😂 Ben hergune cok inanarak uyaniyorum bugun evet diyee 😂 bide kizlar erken gelir derlerr
Hazalperi U-aksy hayır doğum için psikolojik olarak kendi kendime böyle iyiyim ya alıştım hamileliğe doğurmasam diyorum 😁
U-aksy Sevdiss_17 Bende acicak gbi degildim tek yapmadigim bu kaldi belki olurr hayaller hayatlar oldu benmki biraz 😂
Sevdiss_17 U-aksy 😂😂 ben kizimda grlin konvoyuna binmistim aniden bi fren sonrasi nisanim gelmisti 😂😂
Merveerhannn U-aksy Haftaya kadar yolu var, bence biraz uyuyun dinlenin ayaklarınızı uzatın sessiz sedasız kitap okuyun müzik dinleyin yiyin içinn 😅🐣
U-aksy Merveerhannn Mumkunse 42 yi ben almiyim 😂 Saydiklarinz cok güzel amma velakinnnn 3 yasindaki oglusla pekte mumkun olmuyor anne kalk oyun oynayalim modunda surekli😂