Sedaerdogaan Canım ben bir kaç doktora gittim. Medikalde Fatma hanım yazmışlar ona da gittim Anadoluda Gülşen hanıma da gittim. Ama tek memnun kaldığım Fethi Hanay oldu. Kendisinin özel kliniği var. Tavsiye ederim. Ultrason cihazı da en yeni modellerden. Ve çok ilgili.