Sedaerdogaan yok canim benm ilkim dusukle sonlandi bebegin gelisimi durmus 4 haftada kalmis 8 haftalik olmasi gerekirken sağlıksız gebelik gecirdim düşük yaptim bu bebisim 1 bucuk yilin ardindan geldi henuz dogum yapmadım 3 ayim var ☺️ Buda geriden geliyodu gec dollenme olmus olabilir dedi doktorum ultrason cihazinda normalde 7 haftalik gorunmesi gerekirken 5 gorunuyodu korktum heralde buda sagliksiz dedim doktorum yok dusunme oyle gec dollenmedir dedi sonra hep sakin kaldim hep pozitif gittim hastaneye cok sukur negatif bisey yasamadim rabbim saglikli hayirli evlatlar nasip etsinn cumlemize 🤲🏻