urazaslan ben 83.5 la kaldim, 80’e kadar dustum ki hic kusma falan yoktu simdi 26’da 86.5’um. Dun doktor kontrolum vardi hem muayeneye hem de kilo durumuma gore seker yuklemesine gore gerek gormedigini soyledi. Boyum da baya var ama kilolu basladigim icin bunu yapmama ihtimalimiz yok, cok riskliyim diye dusunuyordum, doktorum cok iyi geldigimi soyledi. Basta hamilelik oncesinden kalan diyetisyen kontrollerim vardi onlara gidip geldim acikcasi ama pek uyamadim, %60diyeyim size. Sonra biraktim. Simdi kendi kendime ilerliyorum, iki uc gunde bir tartiliyorum. Kahvaltim hep fiks 2 yumurta olacak kesin omlet, menemen vs,bir parca peynir, bazen zeytin, 1 dilim eksi maya ekmek. Tatli vs yemeyi sevdigim icin ogle yemegini cikardim kahve ve daha saglikli olacak opsiyonlu tatli biseyler ya da meyve cay vs yapiyorum. Bi aksam makarna yediysem(15-20gunde bir yerim) diger iki uc gun salata-et turu yapiyorum haftada minimum 3-4 aksam sebze yemegi yiyorum gibi diyebilirim. Sebze yemegi benim icin cok alisik oldugum bisey, yaninda ekmek ya da makarna pilav neredeyse hic yemem, aramam. Yogurt yeter. Evime hic zeytinyagi ve tereyagi disinda yemeklik yag girmez, boyle temel seyler de var hani belki etkiliyordur. Ama yemeyi severim yani ve kendimden beklemedigim bir performans oldu simdiye kadar, umarim bu sekilde tamamlarim sureci.