SnFk dün konuştum hatta kontrollerim yapıldı sancım nts de cıktı çok erken olduğunu dile getirdi sancılarım için..açılma varmı bakıldı yoktu çok şükür olsaydı eğer müdahale olacaktı sanrm..Serum yiyip eve geldim …suyum veya nişanım gelirse cok sancım olursa gelmem gerektiğini söyledi..evet kasılmalarım sık ama onn dışında sancı hissetmiyorum nişan ,suyum vs belirti yok…evhammı yapıyorm bilmiyorum…Allak bullak oldum..