Zemzemtuzla Kızlar 34 +3 haftalık hamileyim bebek hareketleriniz nasıl sizin? Kızım çok az hareket ediyor anı zamnda kasılıyo sürekli sağ tarafımda aynı zamnda çok yer değiştirmiyor..Kızım ters dönmediği için olabilir mi ? Bu durumu yaşayanınız varmı?
IincciI Zemzemtuzla Valla yazdıklarının aynısını 2 gündür bende yaşıyorum canım 🙄 Neden acaba bilmiyorum
Mrvteacher Zemzemtuzla bende de böyle karnımda Sertleşme gibi oluyor karnımın alt kısmı acıyor ayakta duramıyorum bazen o yüzden otururken de ol uyor bu kasılma mı acaba?
Zeynepekr Zemzemtuzla 35+4 bizde aynı bebeğim Doğum pozisyonu almadı hep sağ tarafımda özellikle akşamları yamultuyor karnımı hareketleri gerinme şeklinde hep yarında doktor kontrolümüz var , bakalım
Zemzemtuzla Hayatuysal34 herkes büyüdükçe daha çok hareket edecek diyorlardı ama bnmki cok az hareket ediyo üstüne kasılıp kasılıp kalıyo …en kötü yanı hala dönemedi dönermi acaba bu saatten sonra doktor döbmez cok zor dedi moralim bozuldu cok😔
Zemzemtuzla Hayatuysal34 neden acaba ya dün randevum vardı söyledim ben herşeyi ,sancım çıktı normal deil dedi bebeğin dönmemiş dedi kasılmayı sordum olur dedi arada ama bnm hep kasılıyo arada olsa keşke 😣Sürekli mim üstündeyim
Zemzemtuzla Mrvteacher evet karnının bi tarafı tepe gibi bedeni biryerde ve sertleşme oluyo cocuk kasıyo kendini ama neden acaba ?
Mrvteacher Zemzemtuzla aynen bende de öyle oluyor çoğunlukla öyle ben 31 haftalığım daha. Doktora sorucam bilmiyorum bakalım ne diyecek. Onun kasılma olduğunu bilmiyordum ilk hamileliğim olduğu içinn
Zemzemtuzla Hayatuysal34 kullanıyordum ama bıraktım miğde bulantısı yapınca onunla alakası yok bence çünkü magnezyum içeren şeyler tüketip dengelemeye çalışıyorm
Zemzemtuzla Hastaneden sonra yazarmısn ? benim doktorum dün dönmez %90 sezeryansın dedi küçük bir ihtimal ama eğer dönerse normal doğumu deneriz dedi ..
Prensesannesiesma 36+2 deyim benim de kasılmalarım oluyor kızım sürekli sol tarafa toplanıyor ama hareketleri gayet iyi bugün de kontrolümüz vardı bir sorun çıkmadı