Zemzemtuzla sancın geldikçe çök kalk yap kuzum, sol tarafına doğru yat sırt üstü yatarsan ağrıların çoğalır. Ilık suyla dusa gir rahatlarsın, sanci yada kasılma geldikçe karnını ovala ama kasılmalardan korkma onlar yalancı sancı girdiği için bu sıra gaz sancılarinda çok fazla olur o yüzdende böbreklerin ağırabilir sabahları yada karnın sıkısabilir korkacak birsey yok. Dediklerimi yaptığında gecmezse doktoruna danış suyun yada nisanin gelmesede doğumun baslamış olabilir, dikkatli ol kuzum ayına giriyorsun yavaş yavaş. Sağlikla alırsin umarım sende kucağına, Allaha emanet ol❤