haziranin25i NurEto 12 sinde c çizgin t çizgisinden daha koyu gözüküyor. Bugün çatlamış olarak gözüküyor biraz daha açık rengi..
Nazan123 Canim tam olamamış ama yumurtlamadan 2 3 gun önce de degerlendirin yazıyor muhtemelen yarın olur gibi bende kaset tipi kullanıyorum
NurEto Nazan123 sağol kuzum benim çünkü innovita var onda hiç koyu değil çatlamış olsa bile biraz koyu oluyo onda bugün Bi değerlendiriyim bakalım yarın test nasıl çıkacak ona göre bakarım
Nazan123 NurEto aynen canim aynısı bende oldu daha geçen hafta bende hep yumurtlama saniyordum değilmiş meğer ,onun için dedim ama yumurtlamadan önce denen ilişki daha garanti oluyormus sen dene yarın da at testini
haziranin25i Defnederen kız o kadarını nerden bileyim. 😂😂 Ben bacak yukarıya çekmedim yada çektiysem de hatırlamıyorum 😂😂🤭
Nazan123 Defnederen ben hem sağ hem sol cekiorum 10dk arayla sonra dümdüz 😂😂😂 benim sağ tüpüm alındı bu arada o zaman hangisini cekcem😄😄😄
Defnederen haziranin25i o zaman düz yattın ebrunun sayfasında öne cıkanlarda bir yatan poz var onu diyorsun demi
Mom433 NurEto olmuş canım bana sor sen ovulaysonu bunlarla paso hamile kalıyorum takip edip ben eskilerden hatirladinmi 3.kez kurtaj olmustum ozlem ben bi sürü hesap var di benim burda geri geldim tekrr 🙈 🤣🤣