NurEto kimyasal beni daha bi yıkmıştı hiç unutmam ilk kurtajimda sonra yaşadım onu değerim 80 ckmsti havaya uçtum doğru imiş kürtaj snrssi hemen kalinio diorldi cnki hop 2.teste 4 rakamı gördüm inan beni kurtajlar yıkmadi o kimyasal varya o beni yıktı geçti çok kötü ağlamıştım bide adetim ağrılı gelmişti kürtaj da bile öle değildi şimdi ne yapicak bu doktor bilmiorum rahimde bari birşey çıksada hani tedavi edilebilir birşey tabi hep oluyorum rahim içinde imiş sorun ondan kalbi duruo die snra kucagna alanları okudum bende o şanslı kullardan olsam Allahım diom 🙄