Merveerhannn siizin yorumları heryerde görüyorum bende iki gün önce ovulasyon testi yaptım copu kişi yumurtlama dedi diğerleri yok dedi doktoruma attım yumurtlama değerlendir dedi sayfalara sordum yumurtlama değerlendir dedi actığım postlardan bakar mısınız resime