Valla ben normalde asla çayi ağzıma surmezdim bı pazar günleri kahvaltıda 1 bardak anca hamile kaldım çay aşığı oldum normalde de hergun türk kahvemi içerdim hamile kalınca hem çay hem kahve olmaz diyerek kahveyi bıraktım.İcim rahat etmeyincede doktoruma anlattım bu durumu kendini kasma dedi gunde 1 fincan kahveni icebilirsin dedi çayda icebilirsin ama abartmadan iç dedi bende haftada 1-2 kez kahve içiyorum cayida akşamları iciyorum sadece oda 2-3 bardak