Eğer nescafe içiyorsan sütlü diye sakın içme. Kahve yok içinde sadece kimyasal. Filtre kahve ya da türk kahvesi günde 1 tane içebilirsin. Süt koyman bişey farketmiyor, içindeki kahveyi aynı miktar koyarsan kafein miktarı yine aynı oluyor sonuçta. Çay da içebilirsin abartmadan ve açık olacak şekilde.