Xxz Ben sordum bu meseleyi benim doktorum günde bir fincandan bir şey olmaz dedi. Uzun süre de içtim bir sıkıntı olmadı açıkçası. Aşırıya kaçınca zararlı oluyor zaten yoksa bir fincan içince bir şey olmuyor 🤗 ama kahve içtiğin gün çayı 2 bardaktan fazla içmesen iyi olur diye de uyarmıştı onu da söyliyim 🙃