Bernanisa canım benimde o zamanlar doktor erkek diyordu sonra doktoruma ısınamadıgım icin değistirdim bir sonraki doktorum bana gittigim ilk hafta 15. haftada %80 kız dedi 16. haftamda gittigimde de kesin kız dedi🥰 yani değişebilir allah gönlünüze göre versin