Benimde tahmini 24 Mart olarak görünüyor inşallah benimde kızım olacak 🙏 Rabbim sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin cümlemizin evlatlarını 👧😇 Kıyafet olarak tam geçiş dönemi neye ağırlık verdiniz kızlar ben bi kaç tane hastane çıkışı alıcam siz neler alacaksınız