sevaalya Benim de 21 mart kızım olacak doktor maşallah 170 gram, 15 cm dedi uzun ve tombiş bi şey mi geliyor anlamadım, bu haftada daha kısa ve daha zayıf oluyorlarmış 🤣
Cancazim FtmSyf beliniz agiriyomu bana kz dedi ama belirsiz keşke erkek olsaydı bnmde:) hayırlısı yine de
FtmSyf Cancazim çok değil ara sıra ağrıyor belim genelde yan karın bölgem hatta şuan baya ağrıyor 😅 ama rahim büyümesindenmis oda o yüzden bı endişem yok 🤗 sağlıklı olsun hayırlısı olsun kuzum. Kaçıncı haftadasin ki artık netleşmiş olması gerekmiyor mu ?
Anneolmak07 Kahramankentli şimdiye kadar 3 tane hastane çıkışı aldım🙈uzun kollulardan aldım.Bulunacakları yerler sıcak olacağı için çok kalın şeyler alma gereğinde bulunmadım.üzerinde de örtü olacak zaten.çabuk büyüyecek diye triko almadım yani☺️
Rahnur Kahramankentli ya bende bu konuda çok kararsızım nasıl alicam bilemiyorum tam geçiş zamanı ne kış ne yaz umarım fikir veren olur
Anneolmak07 A-F-B özür dileyerek aynı dönem olduğu için ben de sorayım dedim☺️ -Benim bel ağrılarım ve kasıkta ks ağrılarım var 2 gündür.Ayrıca idrar yolu enfeksiyonundan kurtulamadım.sizin şikayetleriniz var mı? -Bir de ben dayanamayıp bir çok kıyafet ihtiyaçlarını aldım🙈bu hafta odasını sipariş vermek istiyoruz.Kışa hava şartları ve ağırlaştıkça rahat olamam diye yavaş yavaş ihtiyaçlarını tamamlamak istiyorum.Siz neler yaptınız?
A-F-B Anneolmak07 kayınvalidem kıyafet alıyor ben hiç almadım esim erken dedi ama böyle giderse hiç alamadan hepsi tamamlanacak gibi duruyor çok kötü bi durum belim ağrıyor benimde kasıklarımda aynı sekilde ve uykum kesiliyor gece bazen uyanıyorum ara sıra bide sabah öğlen uykum geliyor ama uyuyamıyorum😌 suanlık bebeğimin kıyafetleri olarak 2 tane hastane cıkısı almıslar örgü falan yapıyolar zıbın çıtçıtlı falan almıslar bir sürü ağız bezi battaniye 2 tane aldılar öyle
mucizemi_beklyrm Anneolmak07 idrar yolu enfeksiyonu bende de vardı suya birkaç damla sirke damlatarak genital bölgeyi her tuvalette bu şekilde temizleyerek atlattım canm tavsiye ederim
Cancazim FtmSyf âmin saol canım 18hafta 3 günlük olduk ama bir hafta öndeymiş 19.3 oluyor kız gbi dedi bi doktor diğeri de geçen hafta kız dedi :)
Anneolmak07 A-F-B geçmiş olsun inşallah hafifler ağrılarımız.Çevremdekiler, bebek bir anda büyüdüğü için vücut alışıyor ondan dedi.Geçecekmiş🤗
Ebruu32 Genelde kiz denilmiş ama benimki erkek. Çin takvimi gene yanılmadı 🤭 19 mart tahmini Doğum ama öncede sonra da gelebilir tabi. Vakti zamanında gelsin inşallah