Normal doğumdan korkutmayalım derken sezeryan doğumdan korkutanlar olmuş yorumlarda. Genelleme yapmayın lütfen sonuçta seZeryan olması da gerekebilir. Her iki doğum türünün de kendine göre artı ve eksileri var ben makat geliş olduğu için sezeryan doğum yaptım aynı tarihlerde ablam da normal doğum yaptı dikişlerden dolayı bir ay oturtamadı dizlerinin üZerinde ağlayarak yemek yedi bebeğini kucağına alamadı ben ise sezeryan sonrası akşam yürüdüm ertesi gün ise normal hayatıma döndüm bebeğimi kucağıma aldım her türlü işimi yaptım ablam beni gördükçe keşke sezeryan olsaydım dedi ayrıca kilo göbek meselesi de tamamen uydurma benim bir hafta içinde kilom gitti bir kaç ay sonra ise göbeğim dümdüz oldu normal doğum yapıp kilo veremeyen bir sürü kişi var eski kadınlar hep normal doğum yaparmış aöa çoğu doğumdan sonra göbekli kilolu kalırmış bu tamamen beslenme ve yaşam tarzınızla ilgili bakın bunlar kişiye özel şeylerdir herkeste aynı olmaz tabiki normal doğum isteyin kesisiz ve suni sancısız olacaksa muhakkak daha iyidir ama olmazsa zorlamayın herşeyin hayırlısı