ebru-33 İnsanlar boş boş konuşsunlar anca, normal doğum yapmış biri olarak ve ikinciye hamile olan biri olarak hiç korkmuyorum normal doğumdan, o kadar güzel bi duygu ki o anı yaşamak hissetmek herşeyi bambaşka güzel, evet canın yanıyor sancıların çok oluyor ama bebeğin doğduğu andan itibaren öyle bir rahatlama geliyorkii anlatılmaz yaşanması gerekiyor sakın korkma bırak akışına bi şekilde alıcaksın yavrunu kucağına sezeryan yada normal doğumla ama diren normal doğum için bi sıkıntı olmadığı sürecee