ebru-33 banada çevremdekiler hep sezeryan ol en rahatı, zamanı belli stres yaşamıyorsun diyorlar. Çevremdeki akrabalarim, arkadaşlarım çoğu sezeryan oldu hiçbir sıkıntı çekmediler çok şükür. Kendileri çekmediği için ısrarla öneriyor olabilir senin çevrendekilerde ama normal doğum yapmadılarsa gözünü de korkutmasınlar bence senin. Sonuçta herkesin bünyesi de birbirinden farkli, acı eşiği de. Normal doğum istiyorsan bence en doğrusu doktorun ile konuş o zaten seni yönlendirir, ona göre kararını verirsin :)