ebru-33 bana da aynilarini dediler. Israrla normal dogum istiyorum. Allah kadina dogurma gibi bir kabiliyet bahsetmis. Sakincali bir durum olmadigi surece zatem vucudumuz buna uygun yaratilmis. Isteyen sezeryan da olabilir hic bir sikintisi yok. Ama o da bir ameliyat sonuçta. Kimseyi dinlemeyin korkmayin. Zaten korkulacak bir sey olursa doktorunuz o sekilde mudahale eder. Normal dogumdan yuruyerek cikabiliyor insanlar, sezeryan bir ameliyat. Ihtiyac olmadığı sürece dogru bulmuyorum