Keder99 benim asıl kayıtlı olduğum sağlık ocağı da öyleydi, takip falan yoktu. Gebelik kaydı açtırmaya gittim “korona döneminde ne işin var burda bir de anne olacaksın korkmuyor musun” dedi doktor, tartıştım ve sağlık ocağımı değiştirdim isteğe bağlı olarak. Daha merkezi konumda olana iyi olana aldırdım. Memnun değilsen öyle yapabilirsin canım