Dilara1503 Ebruu32 ben ilk 3 ay sadece kuru ekmek yiyebildim sanırım bana kilo aldıran da o oldu. Midem başka bir şey kabul etmiyordu. İlk 3 ay kimse beslenemiyor doktor korkma demiştim 3 aydan sonra sağlıklı beslenmeye dikkat ettim aynen öyle bebeklerimiz sağlıklı olsun kilolar verilir 🤗
Keder99 Yelizimmmm3447 bende öyle yapcam canm çunki kahvaltiyi cok kisitladigimda dayanmam cok zor oluyo hadi bakalim bacaricaz insallah 💪
Keder99 Azizesoran sagol canm bnim evet saglikli seyler yemis olsam zaten almazdim maalesefki onceki aliskanligimda ayniydi bnim pilav makarna tatli hastasiyim ama 🙄 sonuc buu hem kendi sagligim hemde bebegim icin daha saglikli seyler yiycem bundan sonraki sürecte insallh 😑
Azizesoran Keder99 Kuzu haftada bir ye. Tamamen de kesme ona da ihtiyacın var. Bir de tam buğday ekmeği yemeye çalış.
balyanakoglum 28 hafta 3 kilo aldım korkuyorum çünkü 30dan sonra alacaksın diyor herkes 🤦♀️ açlıktan değil can sıkıntısından yiyorum 🤦♀️
Dilara1503 Melegimmm1244 üzülme canım bebeğin doğsun hemencecik verdirir sana kilolarını 🤗boyun kısa mı uzun mu
Melegimmm1244 Dilara1503 ilkkinde vermiştim ilk hafta 7 kilo vermiştim dogumds da bi 7 kılo attım. Boyun 164
YesimB 31 haftalık gebeyim 89 la hamile kaldım şuan 97 yim, 8 kilo almışım, doktorum 33 haftalık görünüyorsun iki hafta önde gidiyor dedi bebeğe
Alyaamm1616 Inci20192021 Bende de 2erkek var ikisinde de 38le kaldım 52 ve 56 ile Doğuma girdim oğlanlarla daha kolay kilo almıştım şuan kızımı bekliyorum ve oğlanlarda olduğu kadar karnım bile olmadı inanamıyorum aşırı saçma gelmeye başladı bu durum bakalım insallah sorun yaşamam bu Doğumda ☹️
Inci20192021 Alyaamm1616 evet benimde kizimda karnim fazla yoktu simdi oglumda baya cikti cok sivri gdiyor ☺️Saglikla gelsinler insallah bebislerimiz. Bence cocuk olunca onlarin arkasindan kosmaktan kilo alamiyoruz
Urazannesi Keder99 bi akıllı tartıda tartıl bence ödem mi kilo mu diye. Kiloysa da yemeyi adalet yani cidden çok kilo almak doğumu zorlastirir