Keder99 şuan bende tam 20+3’üm
maalesef biraz tombul başladım gebeliğe o yüzden doktorum 24. Haftaya kadar kilo almamamı söyledi şuana kadar hiç almadım. Ama her gün 1 saat yürüyüş yapıyorum haftada 3 yoga yapıyorum ve maalesef iştahıma rağmen direnip sağlıklı şeyler yiyorum. Evet maalesef çok almışsınız, ama can sıkmayın bundan sonra kendinizi kontrol altına alın daha yolun yarısındayız ve bundan sonrası alınan kilolar biliyorsunuz çok hızlı alınıyor