Merve10090 Zeynoveannesi ben yurtdışında yaşıyorum. 12-14 hafta arası ikili test yaptırmak uygunmuş burada. Ben randevularımı önceden almıştım. Ben 26 Ekim’de 12 haftalık hamile olacaktım normalde ama ilk ultrason’da 4 gün ileriye attılar beni.. yani şimdi 26 Ekim’de 13+1 olacağım. Ve beni muayene eden ebe sıkıntı olmaz dedi. Tarih’i değiştirmedik. Kadın doğum uzmanlarının ajandaları çok dolu burada. Tarih değiştiremedim maalesef.
Merve10090 cgelmas o zaman bendede aynısı olur. Biraz geç gösterecek bebiş kendini 😁 biraz karnım var ama büyümedi son zaman.
cgelmas Merve10090 5 ayda böyleyse diyorum demek hiç çıkmıcak🙈 Bebeklerimiz sağlıklı doğsun da kilosuyla🧡🧡karnım önemli değil☺️☺️☺️
Merve10090 Zeyyno_ teşekkür ederim. Benim biraz karnım var ama ben görebiliyorum. Dışardan belli olmuyor. Ve 2 haftadır karnım aynı sanki. Karnımın en alt kısmı biraz büyüdü. Kasıkların üst kısmı. Çok belirgin değil ama biraz var karnım,
Zeyyno_ Merve10090 Daha çok erken ama 11Haftalık ne kadar geç çıksa o kdr iyi çünkü göbekten rahat oturup kalkamıosun bişeyi yerden kaldıramıosun Biz şimdi 30+5 haftalığız göbek zorluo insanı yani son aya kadar bakalım ne kadar büyücez🥰🥰🤲son haftalarda çok çabuk büyüo emin ol farkına bile varmıosun 🤗🧿
Merve10090 Sidal 😁😁 benimde kendimden az bir şey göbeğim vardı. Üstüne bebek geldi. Ama fazla büyümedi.
Sidal Merve10090 tam zayıflamaya çalışırken hamile kaldım ama olsun hep hayalimdi 😍 şeker çıktı doktorum diyet yapıcaz dedi bakalım cuma vericek
Mahbuss Merve10090 24. Haftadayim daha karnım çok çıkmadı kimse anlamıyor hamile olduğumu zayıf olduğum için herkes erken çıkar zannediyordu ama iç karnim geniş galiba ben memnunum halimfen 😀 o zamanlar şişkinlik ve gaz oluyor çoğunlukla canım
Deletedmom54 Merve10090 o haftalarda daha çok bağırsaklarda gaz birikiyor Ben şu an 25+3um hala hamile olduğum dışardan pek de anlaşılmıyor, karnım çıktı zayıf olduğum için önceden göbeğim hic yoktu şimdi göbeğim var gibi
81anne Merve10090 o haftalarda ne karın büyümesi merve hanım gazdır o 😂 ben 31 haftalık oldum hala karnım yok nerdeyse
sedabl İlk haftalarda böyle düşünceler oluyor hareketlerini hissetmeye başlayınca o sabırsızliginiz biticek sağlıkla kucağinza alın inşallh🙏
Merve10090 Sidal aynı dertten müzdariptim.. bende diyet’e başladım düğünden önce ama bir türlü başaramadım. Derken hamile kaldım. Evlat daha önemliydi.. doğumdan sonra zayıflarım insaAllah.
Papatya13371 Merve10090 canım bence çok erken ben 13 haftalık oldum 3 ayı geçtik hala büyümedi karnım normal bence seninki de
Candu Zeynoveannesi canım bende 2 li tarama için 13 de gitmeyi düşünüyodun sizce 12 de mi gitmeliyim daha mı iyi
Zeynoveannesi Candu He bazı büyük şehirlerde sanırım ikili tarama için randevudan başka ekstra randevu veriyorlar devletlerde falan. Keşke daha önceden sorsaydın daha da ileri atarlarsa yaptıramazsında testi. Benim bildiğim kadarıyla 11-12de yapılıyor ama 13te de yapılıyor mu bilmiyorum hekimine ulaşma imkanın varsa Bi sor istersen ya da burda bilen Bi arkadaşımız varsa daha doğru yönlendirir beni doktorum 12+1de çağırdı mesela
Baobap Merve10090 bu haftalarda karın çıkmazki😊 bebek daha minicik. Bir çok insan 20.haftadan sonra çıktı diyor. Sizin haftalarınızda sadece şişkinlik oluyor. Karın çıkması imkansız yani😊
Bernaaty Merve10090 hiç boşa strese girme bence benımde ilk hamılelığım karnım 5 6 aylıkken belırgınleştı şişti 😊
Yenibebekyeniheyecan Merve10090 korkma kuzum ilk gebelikte karın geç büyüyor birde kız hamileliğinde göbek fazla belli olmuyor
senakhrmn Bende 15.haftadaym . Henüz dışardan belli olacak şekilde karnım yok ben farkedebiliyorum oda çok değil 🥰