Merhaba sevgili anne adayları ve anne olmuş olanlar 🤗
ben bugün itibariyle 11 haftalık hamile oldum.
Her hafta normalde göbeğimin resmini çekiyordum anı kalması için ve büyüyüp büyümediğini görmek için. Ama sanki 2 haftadır büyümüyor karnım.
Benim ilk gebeliğim.. 8 haftalıkken gittim ultrason’a. Her şey iyiydi. Tekrar 13 haftalıkken gidecem. Tam 2 hafta var daha. Zor sabrediyorum.
içimde vesveseler gezip duruyor. Sürekli salavat getiriyorum.. sizlerin karnı ne zaman her hafta büyümeye başladı?