Merve10090 merhaba, ilk gebelikte sanırım bu normal çünkü ben 25+4 günlük hamileyim yeni çıktı karnım oda ‘bombe’ gibi küçücük bir çıkıntı var sanki hazımsızlıktan dolayı şişmiş gibi görünüyor. Ben de endişe ederdim acaba kaybettim mi bebeğimi mi diye haliyle ufak olduklarını için harekette yoktu o haftalarda ama sancı kanama olmadığı sağlıklı oldukları sürece kaygılanmamalıyız.. 😍❤️💕