Deletedmom382 biz İlay Duru koymaya karar verdik kızımızın adını. İlay ı babası seçti. Öz Türkçe olması benim için çok önemliydi. Arapça farsça isimleri sevmiyorum. Bir de anlamlarınan tam emin olamıyorum bana biraz uydurma geliyor bir çoğu. İlsu da çok güzel ama çok yakın arkadaşımın kızının adı diye koymayı düşünmedik biz