Türkçe isimler varken ve bizde türk olduğumuza göre arapça isim koymak çok mantıksız geliyor .Allaha şükür hepimiz müslümanız ama sadece kuranda geçiyor diye isim konulmamalı biraz kulağada hoş gelmeli inanın bazı isimleri okuyunca yani çocuk nasıl kullanacak diye düşünüyorum. Umarım kendinize uygun ismi bulursunuz bende kararsızım henüz araştırıyorum :)