Aselinannesiii Deletedmom382 7 aylık kızım var adı Eylül Asel 😍💕 şimdi yine hamileyim kızım geliyor 🥰💕
Deletedmom382 Aselinannesiii saglikli olsun farketmez tabi ama kizlar bir baska 🥰 bir arkadasim ilk cocugu erkekti 2.si kiz oldu kiz olana kadar ben evde odun beslemisim insan sanarak demisti cok gulmustum 😂😂
Kahraman0201 Deletedmom382 Gökyüzü anlamı da var bende karar veremedim başka da isim begenemiyoruz hiç
Deletedmom382 Kahraman0201 begenmek ile birlikte anlami da onemli cunku insanlar gercekten isimlerinin anlamlari ile yasiyorlar bu bir gercek 😊