Flowers-1 Mom092 şuan işteyim canım alırsam yarın sabah yaparım galiba bu akşam varsa birşey çıkar mı ki
Flowers-1 Dilara1503 evet canım bende o yüzden arada kaldım ama bir kere daha başıma kuruma çizgisi olayı geldi onda 3 4 saat sonraydı ve su damlatınca test bozuldu ve renk gitti bunda öyle bir durum olmadı sabah testi yaptım sonuc tek gözüyordu 1 saat sonra mola da tekrar baktığımda 2 çizgiydi su damlattım vs gitmedi bilmiyorum testin negatif çıkmasındansa bu ikilem daha kötü gerçekten hayırlısı olsun bakalım
Dilara1503 Flowers-1 İnşallah hamilesindir değilse de rabbim hayırlısıyla zamanında nasip etsin canım 🤲🌼
Cadoloz Productor test bende kullandim bende de boyle cizgi cikmisti 5 dk da sonra baska bi marka aldim ondada aynisi cikti gittim kosa kosa kan verdim degerim 0.715 cikti malesef yoktu o yuzden bekle 3 gun sonra tekrarla bence sakin umutlanma
Flowers-1 Cadoloz adete 3 gün kala dün iş çıkışı yaptım canım normal idrar testi boş çıktı bakalım insan da adet olana kadar bir umut oluyor illa ki ama kendimi hamile sanmıyorum öyle canım hayırlısı
Flowers-1 Pembisanne bilmiyorum dün akşam 2 saatlik idrarla normal test yaptım boş çıktı canım 2 gün var adete
Flowers-1 Kızlar bugün adet günüm ama işyerinde çalıştığım kişilerde corona çıktı bende bir haftadan fazla ishalim doktora geldik kan ve idrar testinden sonra sürüntü alacaklar gebelik olup olmadığına bakacaklar ona göre ama midem rahatsız olacağım galiba
Efulim_22 Flowers-1 çok geçmiş olsun canım. İnşallah adet olmazsın seninle günümüz beraberdi ben erken oldum ama kan ver net belli olur
Denizmom Flowers-1 cizgin pembe canım bebce var ne kadar önce yaptın testi adetine az kaldıysa kan ver bence
Flowers-1 Kızlar gebelik yok kanda çıkmadı adet olurmuyum bilmiyorum inşallah corona da yoktur çok korkuyorum 😞