Flowers-1 Merhaba adetime 5 gün var sabah predıctor testini yaptım. 1 saat sonra bu çizgi çıktı. Kurumadan şüphelenenler su damlatıyormuş onu da yaptım bu şekilde sizce kuruma mı yoksa hayırlı haber mi
koala06 Flowers-1 Bencede var çizgiyi gördüm adet gününü bekleyip tekrar yap erken yaptığın için böyle çıkmıştır geç döllenme olduysa🤗
Efulim_22 Flowers-1 canım benimde adetime 5 gün var bende bu sabah test yaptım telefon feneriyle baktım aynı seninki gibi hayalet çizgi çıktı ama adet tarihini bekleyelim bence benimki de bu şekilde çıktı https://imgyukle.com/i/58zd9G https://imgyukle.com/i/581kSS
Happykariner Flowers-1 canım bence hamilesin . kuruma çizgisi olsa su damlattıgında yok olurdu diye biliyorum
Flowers-1 ![url=https://hizliresim.com/Bbwtqp][img]https://i.hizliresim.com/Bbwtqp.jpg[/img][/url] (src)
Mom092 Hayir bence var ☺️ Cok silik yeni olduğu icin oyle benimkide bu sekildeydi hadi hayirli olsun👏🏻
Flowers-1 Mom092 ya inşallah enfeksiyonum var 4 gündür enfeksiyon tedavisi görüyorum doktor da şüphelendi ama çok erken demişti yarın tekrar test yapsam mı
Flowers-1 Happykariner damlattım canım geçmedi içini söktüm bende parçaladım testi ıslaklığı belli oluyor bazıları da kuruma çizgisi geçmez diyor bakalım