Flowers-1 kesinlikle öyle benim 2 sene olmadı. Yumurta rezervim azdı tüp bebek yapılacaktı mart ayında. Araya o sıra korona girdi tedaviye başlayamadık. Haziran ayında hamile olduğumu öğrendim allah’a şükür. Her ay ne testler yaptım ne testler. Hamileysen pat die çıkıyor o ikinci çizgi. Gölgelere aldanma. Allahım hayırlısıyla tüm isteyenlere ve sana hayırlı evlatlar versin